Tarieven

Lekker-in-je-vel traject voor 3 maanden: € 470: uitgebreid intake-gesprek van 1,5 uur inclusief uitgebreide informatiemap en eerste adviezen, 5 wekelijkse coachingsgesprekken van 30 minuten, 5 wekelijkse voortgangsgesprekken van 20 minuten. Duur: circa 3 maanden.

Lekker–in-je-vel traject voor 6 maanden: € 750. Na 3 maanden doen we er nog 10 consulten bij. Je kunt dan kiezen of je de consulten wekelijks of tweewekelijks wilt inplannen. Als je kiest voor wekelijkse vervolgconsulten houd je vaak beter je motivatie, doorzettingsvermogen en discipline vast. Dan ben je ook iets eerder klaar. ** Dit is het meest gekozen pakket en de BESTE DEAL **

Voor-altijd-lekker-in-je-vel nazorg: € 280. Nazorg of nog even doorgaan? Deze strippenkaart is voor 10 consulten. **Voorkom dat je terugvalt, door te investeren in een stukje nazorg voor jezelf.**

***

Let op: Er vindt geen terugbetaling plaats van eenmaal aangeschafte en niet opgebruikte strippenkaarten. Strippenkaarten zijn onbeperkt geldig, maar niet overdraagbaar.

Wil je bij de intake alstublieft je zorgverzekeraarspasje meenemen?

Zoek je een origineel cadeau? Vraag of geef eens een cadeaubon!

NIEUW: Op supermarktsafari! – 1 uur

Wil je samen met mij eens door de supermarkt lopen? Wij gaan alle geheimen ontrafelen van voedselgiganten en zorgen dat je voortaan precies weet waar je op moet letten. Uiteraard nemen we dan ook etiketten lezen mee! Kies dan voor dit eenmalige ‘supermarktconsult’ van 1 uur! Kosten: € 90. (Alleen in Beverwijk/Heemskerk/Uitgeest – overige plaatsen excl. een km-vergoeding.)

De koelkast- en voorraadkastencheck van 1 uur

Wil je samen met mij eens door je koelkast en voorraadkast heenlopen? Kies dan voor dit eenmalige ‘koelkastconsult’ van 1 uur! Kosten: € 90. (Alleen in Beverwijk/Heemskerk/Uitgeest – overige plaatsen excl. een km-vergoeding.)

Een ‘alles-wat-u-weten-wilt’ consult van 1 uur

Wil je liever niet een geheel traject samen met mij doorlopen, of heb je daar de tijd niet voor? Wil je eenmalig mondeling handvatten, of gewoon antwoord op je vragen? Of wil je weleens weten hoe het staat met je spiermassa, vetpercentage, buikvet, stofwisseling (werkt deze goed of is zij vertraagd?), kortom een volledige lichaamsanalyse? Vraag dan dit eenmalige consult van 1 uur aan! Kosten: € 90.

Wil je meer weten? Neem contact met mijn op!

NIEUW: Extra intensieve begeleiding

Wil je graag 2x per week begeleiding om zo je discipline en motivatie optimaal te houden? Ook dat kan. Je kunt kiezen uit 2x per week naar de praktijk komen (woensdag en vrijdag), of 1x een telefonisch consult en 1x naar de praktijk komen. De kosten zijn afhankelijk van de duur van de door jou gewenste consulten (20 of 30 minuten). Ik houd je gemotiveerd!

Ticket to a healthy you: een doe-het-zelf pakket voor 10 weken!

Wil je het gewoon lekker zelf en thuis doen? Je krijgt van mij een prachtig pakket met 10 weekmenu’s, 20 recepten en heel veel extra informatie. Jouw investering is slechts € 199 euro. Lees de informatie op de homepage. Nu met 2 extra gratis weekmenu’s en 10 recepten extra.

Cursus ‘van overgewicht naar gezond gewicht’

Als jij een groep hebt, zorg ik voor de cursus!
    6 bijeenkomsten, 1x per week, min. 6 personen, max. 12 personen € 400 p.p. excl. € 15 materiaalkosten.

Voedingsadvies

Zeer uitgebreide voedingsanalyse van 5 dagen met op maat gemaakt dagmenu incl. voedingsadvies € 90.

Verzorgen van presentaties, vitaliteitsworkshops, gezondheidscursussen en lezingen voor bedrijven en scholen

Alle presentaties worden op maat gemaakt. Offerte op aanvraag.

Een leuk, gezond èn leerzaam teamuitje, een teambuilding activiteit of vrijgezellenparty?

In overleg wordt een dergelijke activiteit geheel naar je wensen en doelstellingen ingevuld. Dit kan eventueel in combinatie met een leuke activiteit, bijv. imago-advies, kleuranalyse, stylingadvies, professionele fotoshoot, nagelstyling, Brisk walking, mountainbike clinic o.l.v. een gediplomeerd instructeur, een wandeling o.l.v. een boswachter, of kookworkshop. Op maat gemaakt; offerte op aanvraag.

Online begeleiding

Op maat gemaakt; offerte op aanvraag.

///

Tarieven zijn inclusief 21% BTW en geldig tot 1 december 2024.